Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Sidor: [1]
Skriv ut
Ämne: SMTD  (läst 2261 gånger)
« skrivet: 2007-02-02 17:14 »
Markus Offline Antal inlägg: 15

Någon som börjat fundera över vilka tävlingar ni ska vara med på? För min del så kan jag förmodligen inte åka till Göteborg, Malmö känns långt bort men man åker gärna till Falköping igen och tar revansch på banan Cheesy. Skellefteå och Sdgo lär väl bli fulltecknade snart men det blir nog en anmälan till SDGO. Haninge?
Loggat
« Svara #1 skrivet: 2007-02-12 16:26 »
h.k Offline Antal inlägg: 48

haninge (anmäld), falköping (anmäld) och göteborg (anmäld) för min del. Såg att SDGO och SO "bara" är ET dvs PDGA licens så det blir inget där i år.

Troligtvis oxå Circel of May och Lag SM för att nämna några stora tävlingar.
Loggat
« Svara #2 skrivet: 2007-02-15 17:34 »

ahhh va f**n skickar iväg en anmälan till SDGO och betalar för en PDGA licens osså.
Loggat
« Svara #3 skrivet: 2007-04-29 16:45 »
Markus Offline Antal inlägg: 15

Stabilt jobb i helgen grabbar! 2 av 3 till semi är bra. I Falköping ska alla till semi! Glad
Loggat
« Svara #4 skrivet: 2007-04-30 12:12 »

självklart! jag skall kolla boende på vandrarhemmet, det ryktas om att det är fullt i stugorna på berget. som det ser ut nu blir det ett fullt fyrabäddsrum för troligtvis 150-200 kr per natt och person.

/harri
Loggat
« Svara #5 skrivet: 2007-05-14 10:25 »

nu är sidan http://www.discgolfresultat.se/pages/default.aspx uppdaterad med ranking poäng för GDO (SMTD deltävling nummer 1 av 4). Förhoppningsvis kommer poängen upp för Falköping Open upp snart.

(direktlänk till sidan: http://www.discgolfresultat.se/pages/SMTD2007Results.aspx som gäller för SMTD)

nu är SMTD rankingen uppdaterad!
Loggat
Sidor: [1]
Skriv ut
Gå till:  

KFUM Örebro frisbee forum
Forum style designed by PixelSlot | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Sidan skapades på 0.063 sekunder med 18 databasfrågor.