Bra jobb idag. Nu börjar det se ut som det ska i Brickeberg igen.
Det som återstår är i stort sett gräsklippning. Rasmus och Pontus kommer att köra ett par timmar i morgon eftermiddag, med både traktorn och putta-på-klippare.
Sedan finns det lite småfix att ta tag i;
Hål 1 - Få till något slags hinder på fairway för att skapa större utmaning. Finns en hyfsat hög stolpe som passar i de fundament vi har (finns i Hästhagen, i källaren under kiosken). Bara att sätta ner hyfsat nära tee så är den nog irriterande i vägen.

Hål 6 - Banka ner fler OB-stolpar, för att göra linjerna tydligare. Har en trave stolpar i bilen som jag kör ut till Brickeberg imorgon. Finns ännu fler i källaren i Hästhagen.
- Skapa en översiktlig bankarta, samt hålkartor. Det behöver finnas en bankarta så snart som möjligt, i alla fall innan helgen. Jag fixar en tillfällig genom att klippa och klistra lite i Paint, men ser helst att någon som kan bättre fixar en på sikt.
- Numrera om korgarna. Finns självhäftande siffror, som jag tar med ut till Brickeberg imorgon.
- Stega hållängder, till hålkartorna. Eller mäta med vad annan mätutrustning som någon kan tänkas ha att tillgå. Finns ett 50 meters måttband i källaren i Hästhagen.
- Ta ner manda-pilarna i porten på gamla hål 2.
Förslag och idéer är mer än välkomna.