Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Sidor: [1]
Skriv ut
Ämne: Spelarprofiler  (läst 466 gånger)
« skrivet: 2010-01-03 17:30 »
peter Offline
Administratör
Antal inlägg: 587

Har börjat knacka in spelarprofiler här på hemsidan, så ta en titt och skicka mig en eller två bilder på er själva och meddela mig motsvarande information som finns upplagd på de hittills publicerade spelarprofilerna, så ska ni snart finnas med här också.  Cheesy

D v s:

PDGA
födelseår
klubbar
meriter
roligaste discgolfminne
discar i väskan
övrigt discgolfrelaterat
Loggat
« Svara #1 skrivet: 2010-01-10 12:37 »
peter Offline
Administratör

Spelarprofiler är nu upplagda för de i klubben som tidigare har varit medlemmar i PDGA, vilket har gjort att jag har kunnat hitta lite info att lägga upp på respektive sida.

För många av er saknas det ändå information, såsom födelseår, när ni gick med i KFUM, om ni har varit med i någon annan klubb, meriter som jag inte hittat på PDGA, roligaste discgolfminne och vilka discar ni har i bagen, samt övrigt discgolfrelaterat.

Ni som inte är med bland spelarprofilerna, men gärna skulle vilja vara med, kan skicka mig information och ett par bilder, så lägger jag upp er profil så snart jag hinner med.
Loggat
« Svara #2 skrivet: 2010-11-02 15:29 »
peter Offline
Administratör

Uppdaterat med årets meriter.

Är det någon mer som vill vara med så skicka info + bilder till mig så lägger jag upp. Går även bra att skicka info + bilder på polaren om han är för feg eller för lat för att göra det själv.  Med glimten i ögat (blinkande)
Loggat
Sidor: [1]
Skriv ut
Gå till:  

KFUM Örebro frisbee forum
Forum style designed by PixelSlot | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Sidan skapades på 0.061 sekunder med 17 databasfrågor.