När vi sätter upp dessa skyltar. Sätt hålkartan längst upp då. Så vi kan använda nedre delen för att regler eller liknande.
Jag tänkte typ specifikt för varje hål då. Köra 1 regel eller nått budskap på alla stolpar så folk förstår hur man spelar vissa hål.
Dom sakerna jag tänkte att man kan förklara är typ:
1. Mandatory regeln på något hål med mandatory.
2. OB regeln på något hål med OB, både vägen, OB-pinnar och vattenkanten.
3. Även på något hål i början förklara att träd, grenar och buskar är en del av banan som man inte borde förstöra för att få till ett lättare kast.
4. Man borde förklara vad "lost disc" betyder och hur man spelar efter en sån situation.?
Sedan även hänvisa till kiosken eller hemsidan för att ägaren ska få tillbaka den. Få igång samma grej som i Karlstad där allt som är borta kommer tillbaka.!
5. Vilken klubb det är som sköter om banan och vart man ska ringa om det är något som saknas eller något är fel på banan.
6. På någon annan skylt kan det stå att vi har måndagsträningar och onsdagsgolfen för medlemmar och att bli medlem kostar bara si och så mycket... och billigare discar kanske lockar någon smålänning.
7. Torsdagsgolfen borde ha en egen skylt.
8. Ni vet väl att det finns en 9-hålsbana med kortare hål ute i brickeberg vid universitet? Gå in på hemsidan och läs mer
www.blablabla.se/brickeberg 
Kanske?
Jag vet inte. Bara förslag än så länge... Fyll på med förslag! Jag är inte så bra på hur man borde formulera reglerna för nybörjarna och vad jag kan skriva och inte så jag tar gärna hjälp om någon annan är sugen!