Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Sidor: [1]
Skriv ut
Ämne: Locka med fler i KFUM och informera om DNTn  (läst 278 gånger)
« skrivet: 2011-04-17 18:33 »
peter Offline
Administratör
Antal inlägg: 589

Mogge och jag kommer att befinna oss vid hål 1s tee i Hästhagen under helgen innan DNTn, 7-8 maj, för att informera våra lokala spelare om KFUM Örebro Frisbees verksamhet och aktiviteter, samt för att räkna hur mycket folk det är som spelar på banan under en helg.

Vi har även för avsikt att informera om att banan kommer att vara stängd helgen därpå då vi arrangerar DNT-tävlingen, men att de är välkomna som funktionärer och publik, samt att det finns en bana i Brickeberg som de gärna får pröva på. Vi kommer också att ställa fram ett bord med discar till försäljning.

Är det någon mer som vill bli med och informera om klubben, räkna hur mycket folk det är som går ut på en runda och kränga discar, så är ni mer än välkomna. Vore skönt om vi inte behövde tillbringa hela dagen vid övningskorgen, utan även kunde hinna iväg för att käka och kanske t o m spela en runda.
Loggat
« Svara #1 skrivet: 2011-04-17 21:08 »
raz Offline Antal inlägg: 63

Jag vill, mer än gärna.. Kan vi inte försöka ordna en dag då typ 2 veckor senare när folk kan bara få komma och testa lite grunder och sånt.. Nu har vi ju 4 utbildade instruktörer som kan lära ut lite?
Loggat
« Svara #2 skrivet: 2011-04-23 20:21 »
peter Offline
Administratör

Kan vi inte försöka ordna en dag då typ 2 veckor senare när folk kan bara få komma och testa lite grunder och sånt.. Nu har vi ju 4 utbildade instruktörer som kan lära ut lite?

Bra idé! Kan du ta tag i det, få ut information och se till så att finns instruktörer på plats den dagen och tiden som det blir?
Loggat
« Svara #3 skrivet: 2011-05-05 05:54 »
peter Offline
Administratör

Mogge och jag kommer att befinna oss vid hål 1s tee i Hästhagen under helgen innan DNTn, 7-8 maj, för att informera våra lokala spelare om KFUM Örebro Frisbees verksamhet och aktiviteter, samt för att räkna hur mycket folk det är som spelar på banan under en helg.

Vi har även för avsikt att informera om att banan kommer att vara stängd helgen därpå då vi arrangerar DNT-tävlingen, men att de är välkomna som funktionärer och publik, samt att det finns en bana i Brickeberg som de gärna får pröva på. Vi kommer också att ställa fram ett bord med discar till försäljning.

Är det någon mer som vill bli med och informera om klubben, räkna hur mycket folk det är som går ut på en runda och kränga discar, så är ni mer än välkomna. Vore skönt om vi inte behövde tillbringa hela dagen vid övningskorgen, utan även kunde hinna iväg för att käka och kanske t o m spela en runda.

Bump...
Loggat
« Svara #4 skrivet: 2011-05-05 07:38 »
Emil E Offline
Bangruppen DNT 2011
Antal inlägg: 132

Hej,

jag kommer dyka upp men vet inte när det blir.
Loggat
« Svara #5 skrivet: 2011-05-06 07:03 »
pNts Offline Antal inlägg: 39

Har lite problem att ta mig till hästhagen på Lördag. Ska höra med bror min om han orkar köra en vända!  Chockad
Loggat
Sidor: [1]
Skriv ut
Gå till:  

KFUM Örebro frisbee forum
Forum style designed by PixelSlot | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Sidan skapades på 0.074 sekunder med 17 databasfrågor.