Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Sidor: [1] 2
Skriv ut
Ämne: Föreningsutveckling  (läst 489 gånger)
« skrivet: 2011-10-09 09:08 »
peter Offline
Administratör
Antal inlägg: 589

Skulle gärna se att vi får till ett möte där vi gemensamt funderar över var vi som förening befinner oss idag och vart vi som förening vill vara om ett år, två år eller kanske på längre sikt.

David på SISU kommer att leda mötet och hjälpa oss att konkretisera våra visioner samt hjälpa oss att sätta upp rimliga mål och handlingsplaner.

Varken datum eller tid är spikat för detta möte, utan det hänger istället på när de som är intresserade av att driva föreningen framåt har möjlighet till att ses och prata om det. Skriv upp er här i tråden och skriv även upp när ni har tid och möjlighet, tack.
Loggat
« Svara #1 skrivet: 2011-10-09 09:11 »
peter Offline
Administratör

Ja, jag vill vara med och utveckla KFUM Örebro Frisbee som förening. Jag har tid och möjlighet vardagar efter kl 17 samt helger, dock inte de helgdagar då KylDiscen kommer att spelas.
Loggat
« Svara #2 skrivet: 2011-10-09 11:23 »
Emil E Offline
Bangruppen DNT 2011
Antal inlägg: 132

Ja, jag vill vara med och utveckla KFUM Örebro Frisbee som förening. Jag har tid och möjlighet vardagar efter kl 17 samt helger.
Loggat
« Svara #3 skrivet: 2011-10-09 13:20 »
kmagnholt Offline
Bangruppen DNT 2011
Antal inlägg: 59

Jag är med!
Kan de flesta vardagar efter 17 samt helger. Är dock bortrest söndag vecka 42 samt hela vecka 43.
Loggat
« Svara #4 skrivet: 2011-10-09 19:23 »
T.S Offline
Bangruppen DNT 2011
Antal inlägg: 121

Jag är oxå med... kan väl även jag dom flesta dagar efter 17,00. är i Barcelona v43 annars ser det helt ok ut Leende (smiley) //Thomas
Loggat

Förståndet har sina gränser, endast dumheten är gränslös

SFF:11563 PDGA:38473
« Svara #5 skrivet: 2011-10-10 07:04 »
Ted Offline Antal inlägg: 19

Jag kan vara med, bara det hålls kvällstid och inte tisdagar.
Loggat
« Svara #6 skrivet: 2011-10-10 12:35 »
pNts Offline Antal inlägg: 39

Jag är med! Har varit lite frånvarande på sista tiden, men jag kan i princip när som helst! Leende (smiley)
Loggat
« Svara #7 skrivet: 2011-10-12 18:27 »
Pollo Offline Antal inlägg: 15

Klart jag är med!  Dock jobbar jag ju lite huller om buller!!  Tisagar är jag alltid ledig på dock!   Säg bara till en till två veckor i förväg så ändrar jag mitt schema så jag kan vara med.  Glad
Loggat
« Svara #8 skrivet: 2011-10-17 16:43 »
Viktor Offline
Bangruppen DNT 2011
Antal inlägg: 91

Sambon jobbar efter ett komplicerat 10-veckors schema med kvällar och dagar blandat om vartannat, det gör det (som vanligt) nästintill omöjligt för mig att med säkerhet säga att jag kan. Men om jag inte måste vara hemma med barnen så kommer jag.
Loggat

« Svara #9 skrivet: 2011-10-20 18:58 »
peter Offline
Administratör

Skulle gärna se att vi får till ett möte där vi gemensamt funderar över var vi som förening befinner oss idag och vart vi som förening vill vara om ett år, två år eller kanske på längre sikt.

David på SISU kommer att leda mötet och hjälpa oss att konkretisera våra visioner samt hjälpa oss att sätta upp rimliga mål och handlingsplaner.

Varken datum eller tid är spikat för detta möte, utan det hänger istället på när de som är intresserade av att driva föreningen framåt har möjlighet till att ses och prata om det. Skriv upp er här i tråden och skriv även upp när ni har tid och möjlighet, tack.

Torsdag den 24 november kl 17.30 i KFUM-huset. Välkomna!
Loggat
« Svara #10 skrivet: 2011-11-23 12:26 »
kmagnholt Offline
Bangruppen DNT 2011

Torsdag den 24 november kl 17.30 i KFUM-huset. Välkomna!

Vilket är i morgon!
Väl mött!
Loggat
« Svara #11 skrivet: 2011-11-29 20:12 »
peter Offline
Administratör

Tack alla för ett bra och givande möte. Riktigt kul att vi numera är så pass många som vill engagera sig i klubbens utveckling.

David har nu sammanställt det vi pratade om till ett dokument som finns att läsa här: http://www.kfumorebro.org/frisbee/uploads/discgolf/F%C3%B6reningsutveckling.pdf

Ni som inte var med på mötet men ändå vill bli med och bidra till föreningens utveckling är varmt välkomna att göra så. Ta kontakt med den som är ansvarig för den grupp ni vill hjälpa till i så att ni får information om när gruppen träffas o s v.

Vore toppen om varje grupp efter hand kunde presentera vad de jobbat fram här i forumet och på KFUM Frisbees facebook-sida.
Loggat
« Svara #12 skrivet: 2011-12-01 15:58 »
kmagnholt Offline
Bangruppen DNT 2011

Hämta konstgräsmattor!
I morgon fredag klockan 13.00, samling vid KFUM-huset. Jag har bokat en buss och Tom kommer med sin buss med släp.
Mattorna är som alla vet, tunga, varför vi behöver vara minst fyra stycken. 6 utkast är redan skurna och klara, varför det går snabbt när vi väl kommer igång. I övrigt finns det rullar så att vi kan skära till ytterligare några.
Bekräfta gärna här att ni kommer, de som sa att de kunde hjälpa till vid mötet i förra veckan var: Karin, Tom, Pontus, Ted, Viktor och Christian. Om det är någon mer utöver oss som har möjlighet, är det uppskattat!
/Karin Kyss
Loggat
« Svara #13 skrivet: 2011-12-01 18:45 »
Pollo Offline Antal inlägg: 15

Ska försöka komma loss, men sa jag behövde besked snart om tiden efter för att vara säker.  Svårt att ändra schemat samma dag. Dessutom behöver jag en adress. Hittar ingenstans i denna stad.
Loggat
« Svara #14 skrivet: 2011-12-01 19:14 »
Viktor Offline
Bangruppen DNT 2011
Antal inlägg: 91

Jag ska också försöka. Men det har skitit sig lite på jobbet, har häcken full med att hinna med en deadline. Jag hoppas jag hinner men det blir tufft.
Loggat

Sidor: [1] 2
Skriv ut
Gå till:  

KFUM Örebro frisbee forum
Forum style designed by PixelSlot | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Sidan skapades på 0.077 sekunder med 18 databasfrågor.