Tack så mycket för svaren!
Nu ska vi nog hitta banan i Brickeberg, kan vara kul att testa på den också. Har hört att det ska finnas en i Kumlasjön, någon som vet något om den? Hur många hål den är på o.s.v.
Det där med träningar på onsdagar tror jag att både jag och mina två polare (vi är oftast tre som går, ibland några fler) hoppar över ett tag till.
Vi ligger inte riktigt i den klassen har vi märkt

"Tjuvkikade" lite när ni gick igår, då en kille bl.a. var och nosade på banrekordet. Vad jag uppfattade det som, var det en missad birdie-putt som gjorde att det blev tangerat rekord ist för nytt?!
Man märker snabbt att det skiljer en del på vårat spel och på er som är riktigt skickliga. Framförallt i puttandet!
Igår tex så missade jag tre enkla par-puttar (4-7 meters avstånd kanske) som gjorde att resultatet slutade vid +5. Men så är det typ varje runda, missar man inte vid ett par utkast eller inspel så lyckas man alltid missa ett par puttar istället :lol:
Kul ialf att se er "proffs" lira. Finns en hel del olika stilar och ideér att ta till sig vid olika utgångslägen.
En sak har jag dock undrat ett tag nu.. Hur står sig spelare i stan jämfört med andra städer i landet? Liras det mycket "nationella" turneringar, SM o.s.v. och brukar det vara några örebroare med i sådana sammanhang?